sobota, 29 czerwca 2013

"Gorączka" Dee Shulman

tłumaczenie: Dorota Konowrocka
tytuł oryginału: Fever
seria/cykl wydawniczy: Gorączka / Poza czasem tom 1
wydawnictwo: Egmont
data wydania: 31 października 2012
liczba stron: 432
 
 
 



 Muszę przyznać, że uwielbiam serię Egmont. To jeden z lepszych literackich pomysłów ostatnich kilku lat. Każda książka jest inna, każda wyjątkowa i na swój sposób niezaprzeczalnie piękna.

Dawno tyle się nie uśmiechałam czytając historię z punktu widzenia tak ciekawej bohaterki jaką jest Ewa. Jej poczucie humoru niejednokrotnie sprawiło, że uśmiechałam się do literek w książce. Niestety, moim zdaniem, tak jak ona jest genialnie wykreowana, tak Sethos wkurza. Każda część przeznaczona na niego to wg mnie część stracona i nie wczytywałam się w nią za bardzo, jedynie szybko przebrnęłam wzrokiem.

"Czas płynie zbyt wolno dla tych, którzy czekają, Zbyt śpiesznie dla tych, którzy się lękają, Zbyt opieszale dla pogrążonych w żałobie, Zbyt wartko dla tych, którzy świętują, Ale dla tych, którzy kochają, czas jest wiecznością."*

Mimo wszystko, czekam ze zniecierpliwieniem na kontynuację i oczywiście POLECAM :)



*  "Gorączka" Dee Shulman

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz