sobota, 14 grudnia 2013

"Wybrałam ciebie", Amanda Hocking

Wybrałam ciebie

Amanda Hocking  

 

tytuł oryginału: My Blood Approves
wydawnictwo: Amber
data wydania: 21 sierpnia 2012
liczba stron: 256
 
 
 
 
 
 
Sięgnęłam po tę książkę tylko z powodu szacunku i uwielbienia do Amandy Hocking. To przecież ona stworzyła cudowną trylogię, o której wciąż myślę - "Zamienioną". Mogłabym tu rozwodzić się nad plusami tej serii, lecz to nie miejsce na to, napisałam kilka(dziesiąt) słów na jej temat pod każdą z trzech części.

Nadszedł czas na "Wybrałam ciebie".

Ok, ciekawa okładka.

A treść?
Wydaje mi się, że Pani Hocking za wszelką cenę chciała napisać książkę o wampirach - czyli również chciała zabłysnąć w tematyce, której od kilku lat mamy na pęczki.

Pani Amando, dlaczego?!
Po co wampiry? Przecież stworzyłaś coś nowego, historię o pięknych trollach!

Za nic nie potrafiłam przekonać się do żadnego z bohaterów, bo aż za bardzo zajechało mi "Zmierzchem"... Niestety. Ale nie napiszę nic więcej, nie chcę negatywnie komentować jej twórczości bo Trylle wprowadziły mnie w zupełnie inny świat, czego nie mogę powiedzieć o Alice, Jacku i Peterze...
Tak zakończę.
Czy polecam?

Jeżeli czytałeś/-aś trylogię Trylle nie czytaj "Wybrałam ciebie".

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz