sobota, 14 grudnia 2013

"Gorączka 2", Dee Shulman

Gorączka 2

Dee Shulman 

 

tytuł oryginału: Fever 2
seria/cykl wydawniczy: Gorączka / Poza czasem tom 2
wydawnictwo: Egmont Polska Sp. z o.o.
data wydania: 6 listopada 2013 
 
 
 
 
 Zaznaczyłam jako przeczytaną, choć w rzeczywistości przebrnęłam cudem przez jakieś 100 stron. Może mniej.
Czego żałuję? Że wydałam te kilkanaście złotych na e-booka, moim zdaniem nie wartego aż tyle...
Pierwsza część "Gorączki" była, powiedzmy "znośna", ale tylko w momentach, gdy to Eva była narratorem. Jeśli chodzi o Setha - jestem na nie. Chyba zapomniałam, że "Gorączka" nie specjalnie mnie zachwyciła, a mimo to okładka znów mnie przywołała do siebie. Nie przeczę, szata graficzna, moim zdaniem, zachwycająca. Wolałabym jednak, by było jak w wypadku serii "Dary Anioła" - fatalne okładki, hipnotyzująca treść. Niestety.
Czy polecam?
Raczej nie.
Może kiedyś ją dokończę, ale raczej "kiedyś".

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz